Forside Aktuelt Vålerinklusiv

Oppdatert: 03.09.24

Inspirasjonsdag for barn i 1. til 10. trinn med foreldre

VÅLERINKLUSIV (NY FANE)

Våler kommune arrangerer Vålerinklusiv den 7. september, en inkluderingsdag for familier med barn og ungdommer i Vålerskolen.

Det blir en innholdsrik dag, som dere kan lese mer om på hjemmesiden: valerinkusiv.no. Formålet med dagen er å vise frem alle de flotte aktivitetene som finnes i kommunen og styrke inkluderingsarbeidet i kommunen.

Mye av innholdet denne dagen er for dere foreldre. Både foredraget fra Leo Ajkic, teateroppvisningen fra Teaterkompaniet, fine kulturelle innslag, og ikke minst all nyttig informasjon fra kommunen skal vi formidle på en måte som skaper entusiasme og nysgjerrighet.

Vi, i likhet med dere ønsker å tilrettelegge for at barna finner sin møteplass, der de knytter relasjoner og opplever mestring i hverdagen

Mvh Barne- og ungdomsteamet i Våler kommune

Invitasjon til Vålerinklusive, Svinndal skole lørdag 7. september kl. 12.00. Viser Leo Ajkic i bakgrunnen

Invitasjon Vålerinklusiv 7. september 2024